درباره ما

درباره ما

آشنایی با سی بی جی

شرکت سی‌بی‌جی در سال 1355 تأسیس شده و در ابتدا فعالیت‌های عمومی ساختمان شامل ساخت راه، ایستگاه راه‌آهن، فرودگاه، استادیوم و … را انجام داده و سپس با اجرای زیرسازی قطعاتی از راه‌آهن بافق-بندرعباس وارد عرصه راه‌آهن گردیده است. این شرکت در سال 1369 با ساخت نخستین کارخانه تولید تراورس بتنی بخش خصوصی کشور، فعالیت خود را در زمینه روسازی راه‌آهن متمرکز نمود و در امروزه با در اختیار داشتن سه کارخانه تولید تراورس بتنی، دو کارخانه تولید ادوات پابند ریلی و نیز ست کامل ماشین‌آلات ریل‌گذاری (شامل انواع جرثقیل‌‌های ریلی، زیرکوب، سوزن‌کوب، رگلاتور، استابلایزر، واگن، دیزل، سیستم جوش طویل و …) در این حوزه فعالیت می‌کند.
سی‌بی‌جی تنها شرکتی در منطقه خاورمیانه است که قابلیت اجرای پروژه‌های ریلی از تولید کلیه مصالح اولیه (شامل بالاست، انواع تراورس بتنی، اسلب‌ترک بتنی، انواع سیستم‌های پابند) تا اجرای کامل (نقشه‌برداری، بالاست‌ریزی، تهیه خط بسته، نصب خط، زیرکوبی، سوزن‌کوبی، جوشکاری ریل و …) آن را دارد.
شرکت سی‌بی‌جی تاکنون بیش از 9 میلیون عدد تراورس و ادوات متعلقه را برای ساخت و اجرای پروژه‌های استراتژیک داخلی و خارجی مانند بافق-مشهد، بم-زاهدان، بافق-بندرعباس، خواف-هرات، گرگان-اینچه‌برون، تهران-همدان، همدان-سنندج، گل‌گهر سیرجان، یزد-اقلید، قزوین-زنجان و … تحویل داده است.

چارت سازمانی

دهه چهل 

47 الی 49    آسفالت راه سیرجان – بندرعبّاس

سال 1349    آغاز پروژه زیرسازی و آسفالت جاده داخلی جزیره قشم

دهه پنجاه

49 الی 54    زیرسازی و آسفالت جاده داخلی جزیره قشم به طول 68 کیلومتر

54 الی 55    خانه‌سازی و محوطه‌سازی پایگاه نیروی دریایی بندرعباس

55 الی 57    احداث راه دستیابی به چاه‌های گاز در جزیره قشم و سرخون بندرعباس

58 الی 59    زیرسازی و آسفالت مسیر جاسک–میناب به طول 63 کیلومتر

 

 

دهه شصت

59 الی 61    زیرسازی و آسفالت مسیر جاسک–جگین به طول 5/23 کیلومتر

60 الی 61    زیرسازی و آسفالت مسیر کش‌قلمان–کرگان به طول 26 کیلومتر

61 الی 63     زیرسازی مسیر بندر لنگر–بوشهر

64 الی 65     زیرسازی راه‌آهن بافق– بندرعباس قطعه ۹/ب

67 الی 70     زیرسازی راه‌آهن بافق– بندرعباس قطعه ۵/ب

1369               احداث کارخانه تولید تراورس بتنی سیرجان

دهه هفتاد

70 الی 71     احداث فرودگاه سیرجان

دهه 1370    تولید790 هزار عدد تراورس بتنی طی 7 قرارداد و تحویل به راه‌آهن ج اا

70 الی 73    ساخت ایستگاه راه‌آهن تزرج و تأسیسات برقی و مکانیکی ایستگاه و راه دستیابی به ایستگاه در محور بافق – بندرعبّاس

70 الی 74    ازیرسازی شانتینگ یارد بندرعبّاس

73 الی 74    زیرسازی راه‌آهن بافق – بندرعبّاس قطعه 2/الف

1378    روسازی راه‌آهن ایستگاه E2 متروی تهران

دهه 1370   احداث کارخانه تولید تراورس بتنی شاهرود در سال 78 و تولید 300 هزار عدد تراورس طی یک قرارداد

دهه 1370   راه‌اندازی کارگاه تهیه خط سیرجان در سال 78 و مونتاژ 187.5کیلومتر خط بسته طی 3 قرارداد

دهه 1370   راه‌اندازی کارگاه تهیه خط شاهرود در سال 79 و مونتاژ 100 کیلومتر خط بسته طی یک قرارداد

 

 

دهه هشتاد

 1386   زیرراه‌اندازی کارخانه تولید ادوات سیرجان

دهه 1380   تولید 2،187،500 عدد تراورس و ادوات متعلقه طی 7 عدد قرارداد در کارخانه تراورس بتنی سیرجان

1385  راه‌اندای کارخانه تولید ادوات شاهرود

دهه 1380   تولید1،500،000 عدد تراورس و ادوات متعلقه طی 6 عدد قرارداد در کارخانه تراورس بتنی شاهرود

دهه 1380   مونتاژ 1121 کیلومتر خط بسته طی 6 عدد قرارداد در کارخانه سیرجان

دهه 1380   مونتاژ 1061 کیلومتر خط بسته طی 8 عدد قرارداد در کارخانه سیرجان

 

دهه نود

1390   اجرای 180 کیلومتر خط دوم محور بافق – بندرعبّاس به‌همراه تأمین مصالح 

1390   قرارداد نگه‌داری 1149 کیلومتر راه‌آهن ناحیه شمال شرق 

1391   اجرای 94 کیلومتر خط گرگان – اینچه‌برون به‌همراه تأمین مصالح

1391   اجرای 14 کیلومتر خط محور خواف – هرات به‌همراه تأمین مصالح

91 الی 97   اجرای 310 کیلومتر خط محور تهران – همدان به‌همراه تأمین مصالح

95 الی 98   اجرای پروژه مونتاژ، نصب، جوشکاری و تنش‌گیری 140 دستگاه سوزن بتنی راه‌آهن در اداره کل راه‌آهن شمال شرق (خطوط ایستگاهی تهران – مشهد)

1396   اجرای عملیات رلواژ 160 کیلومتر خط ملایر – کرمانشاه

1397   تعویض خط محور قدیم تهران – رباط‌کریم به طول 10 کیلومتر

95 الی 97   طراحی، ساخت، اخذ تاییدیه‌های مربوطه و آغاز تولید انبوه تراورس بتنی بار محوری 30 تن (Heavy-Haul)

95 الی 96   تولید 400 هزار عدد تراورس بتنی بار محوری 30 تن (Heavy-Haul)

1397   طراحی، ساخت، اخذ تاییدیه‌های مربوطه و آغاز تولید انبوه سیستم پابند بار محوری 30 تن (Heavy-Haul)

97 الی 98   تولید 400 هزار ست ادوات پابند خطوط بار محوری 30 تن (Heavy-Haul)

98 الی 99   مونتاژ، نصب، جوشکاری و تنش‌گیری 48 دستگاه سوزن در اداره کل راه‌آهن خراسان (خطوط ایستگاهی تهران – مشهد)

98 الی 99   اجرای عملیات روسازی اتصال طرح‌های توسعه منطقه گل‌گهر به شبکه ریلی به طول 70 کیلومتر به‌همراه تأمین مصالح روسازی

از سال 1398   آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن محور همدان – سنندج به‌همراه تأمین مصالح (ادامه دارد)

تأمین بخش بزرگی از تراورس‌های بتنی و أدوات پابند ریل پروژه‌های یزد – اقلید، میانه – بستان‌آباد، ملایر – کرمانشاه، کرج – قزوین، قزوین – رشت، تبرکوه – یزدگرد – نظرآباد، ساسان – شبنم، کاشمر – فریمان، أصفهان – آبنیل – زرین‌شهر و …


محمد حسن همایی
رئیس هیئت مدیره

 mh.homaei@cbg-co.ir
mh.homaei/


محمد حسن همایی
رئیس هیئت مدیره

 mh.homaei@cbg-co.ir
mh.homaei/


محمد حسن همایی
رئیس هیئت مدیره

 mh.homaei@cbg-co.ir
mh.homaei/


محمد حسن همایی
رئیس هیئت مدیره

 mh.homaei@cbg-co.ir
mh.homaei/


محمد حسن همایی
رئیس هیئت مدیره

 mh.homaei@cbg-co.ir
mh.homaei/


محمد حسن همایی
رئیس هیئت مدیره

 mh.homaei@cbg-co.ir
mh.homaei/


محمد حسن همایی
رئیس هیئت مدیره

 mh.homaei@cbg-co.ir
mh.homaei/


محمد حسن همایی
رئیس هیئت مدیره

 mh.homaei@cbg-co.ir
mh.homaei/

   استاندارهای سیستم مدیریت
           بهداشت و ایمنی شغلی

            OHSAS 18001 : 2007

 شرکت سی‌بی‌جی در سال 1355 تأسیس گردید و در ابتدا فعالیت‌های عمومی ساختمان شامل ساخت راه، ایستگاه راه آهن، فرودگاه، استادیوم و… را انجام داده و سپس با اجرای زیرسازی ‌قطعاتی از راه‌آهن بافق -بندرعباس وارد عرصه راه‌آهن گردید و در سال 1369 با ساخت اولین کارخانه تولید تراورس بتنی بخش خصوصی فعالیت خود را در زمینه روسازی راه‌آهن متمرکز نموده و در حال حاضر با سه کارخانه تولید تراورس بتنی و دو کارخانه تولید ادوات ریلی بیش از ۹ میلیون تراورس و ادوات متعلقه را جهت پروژه‌های استراتژیک بافق–مشهد، بم–زاهدان، بافق -بندرعباس، خواف–هرات، گرگان–اینچه‌برون و تهران-همدان تحویل راه آهن ج.ا.ا داده است.

   سیستم مدیریت کیفیت

           ISO 9001:2008

 شرکت سی‌بی‌جی در سال 1355 تأسیس گردید و در ابتدا فعالیت‌های عمومی ساختمان شامل ساخت راه، ایستگاه راه آهن، فرودگاه، استادیوم و… را انجام داده و سپس با اجرای زیرسازی ‌قطعاتی از راه‌آهن بافق -بندرعباس وارد عرصه راه‌آهن گردید و در سال 1369 با ساخت اولین کارخانه تولید تراورس بتنی بخش خصوصی فعالیت خود را در زمینه روسازی راه‌آهن متمرکز نموده و در حال حاضر با سه کارخانه تولید تراورس بتنی و دو کارخانه تولید ادوات ریلی بیش از ۹ میلیون تراورس و ادوات متعلقه را جهت پروژه‌های استراتژیک بافق–مشهد، بم–زاهدان، بافق -بندرعباس، خواف–هرات، گرگان–اینچه‌برون و تهران-همدان تحویل راه آهن ج.ا.ا داده است.

   سیستم مدیریت HSE

 شرکت سی‌بی‌جی در سال 1355 تأسیس گردید و در ابتدا فعالیت‌های عمومی ساختمان شامل ساخت راه، ایستگاه راه آهن، فرودگاه، استادیوم و… را انجام داده و سپس با اجرای زیرسازی ‌قطعاتی از راه‌آهن بافق -بندرعباس وارد عرصه راه‌آهن گردید و در سال 1369 با ساخت اولین کارخانه تولید تراورس بتنی بخش خصوصی فعالیت خود را در زمینه روسازی راه‌آهن متمرکز نموده و در حال حاضر با سه کارخانه تولید تراورس بتنی و دو کارخانه تولید ادوات ریلی بیش از ۹ میلیون تراورس و ادوات متعلقه را جهت پروژه‌های استراتژیک بافق–مشهد، بم–زاهدان، بافق -بندرعباس، خواف–هرات، گرگان–اینچه‌برون و تهران-همدان تحویل راه آهن ج.ا.ا داده است.

   سیستم مدیریت محیط زیست

           ISO 14001:2004

 شرکت سی‌بی‌جی در سال 1355 تأسیس گردید و در ابتدا فعالیت‌های عمومی ساختمان شامل ساخت راه، ایستگاه راه آهن، فرودگاه، استادیوم و… را انجام داده و سپس با اجرای زیرسازی ‌قطعاتی از راه‌آهن بافق -بندرعباس وارد عرصه راه‌آهن گردید و در سال 1369 با ساخت اولین کارخانه تولید تراورس بتنی بخش خصوصی فعالیت خود را در زمینه روسازی راه‌آهن متمرکز نموده و در حال حاضر با سه کارخانه تولید تراورس بتنی و دو کارخانه تولید ادوات ریلی بیش از ۹ میلیون تراورس و ادوات متعلقه را جهت پروژه‌های استراتژیک بافق–مشهد، بم–زاهدان، بافق -بندرعباس، خواف–هرات، گرگان–اینچه‌برون و تهران-همدان تحویل راه آهن ج.ا.ا داده است.

   سیستم مدیریت HSE

 شرکت سی‌بی‌جی در سال 1355 تأسیس گردید و در ابتدا فعالیت‌های عمومی ساختمان شامل ساخت راه، ایستگاه راه آهن، فرودگاه، استادیوم و… را انجام داده و سپس با اجرای زیرسازی ‌قطعاتی از راه‌آهن بافق -بندرعباس وارد عرصه راه‌آهن گردید و در سال 1369 با ساخت اولین کارخانه تولید تراورس بتنی بخش خصوصی فعالیت خود را در زمینه روسازی راه‌آهن متمرکز نموده و در حال حاضر با سه کارخانه تولید تراورس بتنی و دو کارخانه تولید ادوات ریلی بیش از ۹ میلیون تراورس و ادوات متعلقه را جهت پروژه‌های استراتژیک بافق–مشهد، بم–زاهدان، بافق -بندرعباس، خواف–هرات، گرگان–اینچه‌برون و تهران-همدان تحویل راه آهن ج.ا.ا داده است.

تقدیرنامه دانشگاه
صنعتی سیرجان

تقدیر از مجموعه سی‌بی‌جی به پاس
اهدای مبلغ یکصد میلیادر ریال جهت
احداث دانشکده در شهر
جدیدالحداث هماشهر از طرف
دانشگاه صنعتی سیرجان

تقدیرنامه دانشگاه
صنعتی سیرجان

تقدیر از مجموعه سی‌بی‌جی به پاس
اهدای مبلغ یکصد میلیادر ریال جهت
احداث دانشکده در شهر
جدیدالحداث هماشهر از طرف
دانشگاه صنعتی سیرجان

تقدیرنامه دانشگاه
صنعتی سیرجان

تقدیر از مجموعه سی‌بی‌جی به پاس
اهدای مبلغ یکصد میلیادر ریال جهت
احداث دانشکده در شهر
جدیدالحداث هماشهر از طرف
دانشگاه صنعتی سیرجان

تقدیرنامه دانشگاه
صنعتی سیرجان

تقدیر از مجموعه سی‌بی‌جی به پاس
اهدای مبلغ یکصد میلیادر ریال جهت
احداث دانشکده در شهر
جدیدالحداث هماشهر از طرف
دانشگاه صنعتی سیرجان

آشنایی با سی بی جی

شرکت سی‌بی‌جی در سال 1355 تأسیس شده و در ابتدا فعالیت‌های عمومی ساختمان شامل ساخت راه، ایستگاه راه‌آهن، فرودگاه، استادیوم و … را انجام داده و سپس با اجرای زیرسازی قطعاتی از راه‌آهن بافق-بندرعباس وارد عرصه راه‌آهن گردیده است. این شرکت در سال 1369 با ساخت نخستین کارخانه تولید تراورس بتنی بخش خصوصی کشور، فعالیت خود را در زمینه روسازی راه‌آهن متمرکز نمود و در امروزه با در اختیار داشتن سه کارخانه تولید تراورس بتنی، دو کارخانه تولید ادوات پابند ریلی و نیز ست کامل ماشین‌آلات ریل‌گذاری (شامل انواع جرثقیل‌‌های ریلی، زیرکوب، سوزن‌کوب، رگلاتور، استابلایزر، واگن، دیزل، سیستم جوش طویل و …) در این حوزه فعالیت می‌کند.
سی‌بی‌جی تنها شرکتی در منطقه خاورمیانه است که قابلیت اجرای پروژه‌های ریلی از تولید کلیه مصالح اولیه (شامل بالاست، انواع تراورس بتنی، اسلب‌ترک بتنی، انواع سیستم‌های پابند) تا اجرای کامل (نقشه‌برداری، بالاست‌ریزی، تهیه خط بسته، نصب خط، زیرکوبی، سوزن‌کوبی، جوشکاری ریل و …) آن را دارد.
شرکت سی‌بی‌جی تاکنون بیش از 9 میلیون عدد تراورس و ادوات متعلقه را برای ساخت و اجرای پروژه‌های استراتژیک داخلی و خارجی مانند بافق-مشهد، بم-زاهدان، بافق-بندرعباس، خواف-هرات، گرگان-اینچه‌برون، تهران-همدان، همدان-سنندج، گل‌گهر سیرجان، یزد-اقلید، قزوین-زنجان و … تحویل داده است.

چارت سازمانی

  دهه چهل

47 الی 49    آسفالت راه سیرجان – بندرعبّاس
سال 1349    آغاز پروژه زیرسازی و آسفالت جاده داخلی جزیره قشم

   دهه پنجاه

49 الی 54    زیرسازی و آسفالت جاده داخلی جزیره قشم به طول 68 کیلومتر
54 الی 55    خانه‌سازی و محوطه‌سازی پایگاه نیروی دریایی بندرعباس
55 الی 57    احداث راه دستیابی به چاه‌های گاز در جزیره قشم و سرخون بندرعباس
58 الی 59    زیرسازی و آسفالت مسیر جاسک–میناب به طول 63 کیلومتر

   دهه شصت

59 الی 61    زیرسازی و آسفالت مسیر جاسک–جگین به طول 5/23 کیلومتر
60 الی 61    زیرسازی و آسفالت مسیر کش‌قلمان–کرگان به طول 26 کیلومتر
61 الی 63     زیرسازی مسیر بندر لنگر–بوشهر
64 الی 65     زیرسازی راه‌آهن بافق– بندرعباس قطعه ۹/ب
67 الی 70     زیرسازی راه‌آهن بافق– بندرعباس قطعه ۵/ب
سال 1369     احداث کارخانه تولید تراورس بتنی سیرجان

   دهه هفتاد

70 الی 71     احداث فرودگاه سیرجان
دهه 1370    تولید790 هزار عدد تراورس بتنی طی 7 قرارداد و تحویل به راه‌آهن ج اا
70 الی 73    ساخت ایستگاه راه‌آهن تزرج و تأسیسات برقی و مکانیکی ایستگاه و راه دستیابی به ایستگاه در محور بافق – بندرعبّاس
70 الی 74    ازیرسازی شانتینگ یارد بندرعبّاس
73 الی 74    زیرسازی راه‌آهن بافق – بندرعبّاس قطعه 2/الف
سال 1378    روسازی راه‌آهن ایستگاه E2 متروی تهران
دهه 1370   احداث کارخانه تولید تراورس بتنی شاهرود در سال 78 و تولید 300 هزار عدد تراورس طی یک قرارداد
دهه 1370   راه‌اندازی کارگاه تهیه خط سیرجان در سال 78 و مونتاژ 187.5کیلومتر خط بسته طی 3 قرارداد
دهه 1370   راه‌اندازی کارگاه تهیه خط شاهرود در سال 79 و مونتاژ 100 کیلومتر خط بسته طی یک قرارداد

 

   دهه هشتاد

سال 1386   زیرراه‌اندازی کارخانه تولید ادوات سیرجان
دهه 1380   تولید 2،187،500 عدد تراورس و ادوات متعلقه طی 7 عدد قرارداد در کارخانه تراورس بتنی سیرجان
سال 1385  راه‌اندای کارخانه تولید ادوات شاهرود
دهه 1380   تولید1،500،000 عدد تراورس و ادوات متعلقه طی 6 عدد قرارداد در کارخانه تراورس بتنی شاهرود
دهه 1380   مونتاژ 1121 کیلومتر خط بسته طی 6 عدد قرارداد در کارخانه سیرجان
دهه 1380   مونتاژ 1061 کیلومتر خط بسته طی 8 عدد قرارداد در کارخانه سیرجان

   دهه نود

سال 1390   اجرای 180 کیلومتر خط دوم محور بافق – بندرعبّاس به‌همراه تأمین مصالح 
سال 1390   قرارداد نگه‌داری 1149 کیلومتر راه‌آهن ناحیه شمال شرق 
سال 1391   اجرای 94 کیلومتر خط گرگان – اینچه‌برون به‌همراه تأمین مصالح
سال 1391   اجرای 14 کیلومتر خط محور خواف – هرات به‌همراه تأمین مصالح
91 الی 97   اجرای 310 کیلومتر خط محور تهران – همدان به‌همراه تأمین مصالح
95 الی 98   اجرای پروژه مونتاژ، نصب، جوشکاری و تنش‌گیری 140 دستگاه سوزن بتنی راه‌آهن در اداره کل راه‌آهن شمال شرق (خطوط ایستگاهی تهران – مشهد)
سال 1396   اجرای عملیات رلواژ 160 کیلومتر خط ملایر – کرمانشاه
سال 1397   تعویض خط محور قدیم تهران – رباط‌کریم به طول 10 کیلومتر
95 الی 97   طراحی، ساخت، اخذ تاییدیه‌های مربوطه و آغاز تولید انبوه تراورس بتنی بار محوری 30 تن (Heavy-Haul)
95 الی 96   تولید 400 هزار عدد تراورس بتنی بار محوری 30 تن (Heavy-Haul)
1397   طراحی، ساخت، اخذ تاییدیه‌های مربوطه و آغاز تولید انبوه سیستم پابند بار محوری 30 تن (Heavy-Haul)
97 الی 98   تولید 400 هزار ست ادوات پابند خطوط بار محوری 30 تن (Heavy-Haul)
98 الی 99   مونتاژ، نصب، جوشکاری و تنش‌گیری 48 دستگاه سوزن در اداره کل راه‌آهن خراسان (خطوط ایستگاهی تهران – مشهد)
98 الی 99   اجرای عملیات روسازی اتصال طرح‌های توسعه منطقه گل‌گهر به شبکه ریلی به طول 70 کیلومتر به‌همراه تأمین مصالح روسازی
از سال 1398   آغاز عملیات اجرایی راه‌آهن محور همدان – سنندج به‌همراه تأمین مصالح (ادامه دارد)
تأمین بخش بزرگی از تراورس‌های بتنی و أدوات پابند ریل پروژه‌های یزد – اقلید، میانه – بستان‌آباد، ملایر – کرمانشاه، کرج – قزوین، قزوین – رشت، تبرکوه – یزدگرد – نظرآباد، ساسان – شبنم، کاشمر – فریمان، أصفهان – آبنیل – زرین‌شهر و …

 


محمد حسن همایی
رئیس هیئت مدیره

 mh.homaei@cbg-co.ir
mh.homaei/


محمد حسن همایی
رئیس هیئت مدیره

 mh.homaei@cbg-co.ir
mh.homaei/


محمد حسن همایی
رئیس هیئت مدیره

 mh.homaei@cbg-co.ir
mh.homaei/


محمد حسن همایی
رئیس هیئت مدیره

 mh.homaei@cbg-co.ir
mh.homaei/


محمد حسن همایی
رئیس هیئت مدیره

 mh.homaei@cbg-co.ir
mh.homaei/


محمد حسن همایی
رئیس هیئت مدیره

 mh.homaei@cbg-co.ir
mh.homaei/


محمد حسن همایی
رئیس هیئت مدیره

 mh.homaei@cbg-co.ir
mh.homaei/


محمد حسن همایی
رئیس هیئت مدیره

 mh.homaei@cbg-co.ir
mh.homaei/

   استاندارهای سیستم مدیریت
             بهداشت و ایمنی شغلی

    OHSAS 18001 : 2007

 شرکت سی‌بی‌جی در سال 1355 تأسیس گردید و در ابتدا فعالیت‌های عمومی ساختمان شامل ساخت راه، ایستگاه راه آهن، فرودگاه، استادیوم و… را انجام داده و سپس با اجرای زیرسازی ‌قطعاتی از راه‌آهن بافق -بندرعباس وارد عرصه راه‌آهن گردید و در سال 1369 با ساخت اولین کارخانه تولید تراورس بتنی بخش خصوصی فعالیت خود را در زمینه روسازی راه‌آهن متمرکز نموده و در حال حاضر با سه کارخانه تولید تراورس بتنی و دو کارخانه تولید ادوات ریلی بیش از ۹ میلیون تراورس و ادوات متعلقه را جهت پروژه‌های استراتژیک بافق–مشهد، بم–زاهدان، بافق -بندرعباس، خواف–هرات، گرگان–اینچه‌برون و تهران-همدان تحویل راه آهن ج.ا.ا داده است.

   سیستم مدیریت کیفیت

   ISO 9001:2008

 شرکت سی‌بی‌جی در سال 1355 تأسیس گردید و در ابتدا فعالیت‌های عمومی ساختمان شامل ساخت راه، ایستگاه راه آهن، فرودگاه، استادیوم و… را انجام داده و سپس با اجرای زیرسازی ‌قطعاتی از راه‌آهن بافق -بندرعباس وارد عرصه راه‌آهن گردید و در سال 1369 با ساخت اولین کارخانه تولید تراورس بتنی بخش خصوصی فعالیت خود را در زمینه روسازی راه‌آهن متمرکز نموده و در حال حاضر با سه کارخانه تولید تراورس بتنی و دو کارخانه تولید ادوات ریلی بیش از ۹ میلیون تراورس و ادوات متعلقه را جهت پروژه‌های استراتژیک بافق–مشهد، بم–زاهدان، بافق -بندرعباس، خواف–هرات، گرگان–اینچه‌برون و تهران-همدان تحویل راه آهن ج.ا.ا داده است.

   سیستم مدیریت HSE

 شرکت سی‌بی‌جی در سال 1355 تأسیس گردید و در ابتدا فعالیت‌های عمومی ساختمان شامل ساخت راه، ایستگاه راه آهن، فرودگاه، استادیوم و… را انجام داده و سپس با اجرای زیرسازی ‌قطعاتی از راه‌آهن بافق -بندرعباس وارد عرصه راه‌آهن گردید و در سال 1369 با ساخت اولین کارخانه تولید تراورس بتنی بخش خصوصی فعالیت خود را در زمینه روسازی راه‌آهن متمرکز نموده و در حال حاضر با سه کارخانه تولید تراورس بتنی و دو کارخانه تولید ادوات ریلی بیش از ۹ میلیون تراورس و ادوات متعلقه را جهت پروژه‌های استراتژیک بافق–مشهد، بم–زاهدان، بافق -بندرعباس، خواف–هرات، گرگان–اینچه‌برون و تهران-همدان تحویل راه آهن ج.ا.ا داده است.

   سیستم مدیریت محیط زیست

    ISO 14001:2004

 شرکت سی‌بی‌جی در سال 1355 تأسیس گردید و در ابتدا فعالیت‌های عمومی ساختمان شامل ساخت راه، ایستگاه راه آهن، فرودگاه، استادیوم و… را انجام داده و سپس با اجرای زیرسازی ‌قطعاتی از راه‌آهن بافق -بندرعباس وارد عرصه راه‌آهن گردید و در سال 1369 با ساخت اولین کارخانه تولید تراورس بتنی بخش خصوصی فعالیت خود را در زمینه روسازی راه‌آهن متمرکز نموده و در حال حاضر با سه کارخانه تولید تراورس بتنی و دو کارخانه تولید ادوات ریلی بیش از ۹ میلیون تراورس و ادوات متعلقه را جهت پروژه‌های استراتژیک بافق–مشهد، بم–زاهدان، بافق -بندرعباس، خواف–هرات، گرگان–اینچه‌برون و تهران-همدان تحویل راه آهن ج.ا.ا داده است.

   سیستم مدیریت HSE

 شرکت سی‌بی‌جی در سال 1355 تأسیس گردید و در ابتدا فعالیت‌های عمومی ساختمان شامل ساخت راه، ایستگاه راه آهن، فرودگاه، استادیوم و… را انجام داده و سپس با اجرای زیرسازی ‌قطعاتی از راه‌آهن بافق -بندرعباس وارد عرصه راه‌آهن گردید و در سال 1369 با ساخت اولین کارخانه تولید تراورس بتنی بخش خصوصی فعالیت خود را در زمینه روسازی راه‌آهن متمرکز نموده و در حال حاضر با سه کارخانه تولید تراورس بتنی و دو کارخانه تولید ادوات ریلی بیش از ۹ میلیون تراورس و ادوات متعلقه را جهت پروژه‌های استراتژیک بافق–مشهد، بم–زاهدان، بافق -بندرعباس، خواف–هرات، گرگان–اینچه‌برون و تهران-همدان تحویل راه آهن ج.ا.ا داده است.

تقدیرنامه دانشگاه
صنعتی سیرجان

تقدیر از مجموعه سی‌بی‌جی به پاس
اهدای مبلغ یکصد میلیادر ریال جهت
احداث دانشکده در شهر
جدیدالحداث هماشهر از طرف
دانشگاه صنعتی سیرجان

تقدیرنامه دانشگاه
صنعتی سیرجان

تقدیر از مجموعه سی‌بی‌جی به پاس
اهدای مبلغ یکصد میلیادر ریال جهت
احداث دانشکده در شهر
جدیدالحداث هماشهر از طرف
دانشگاه صنعتی سیرجان

تقدیرنامه دانشگاه
صنعتی سیرجان

تقدیر از مجموعه سی‌بی‌جی به پاس
اهدای مبلغ یکصد میلیادر ریال جهت
احداث دانشکده در شهر
جدیدالحداث هماشهر از طرف
دانشگاه صنعتی سیرجان

تقدیرنامه دانشگاه
صنعتی سیرجان

تقدیر از مجموعه سی‌بی‌جی به پاس
اهدای مبلغ یکصد میلیادر ریال جهت
احداث دانشکده در شهر
جدیدالحداث هماشهر از طرف
دانشگاه صنعتی سیرجان